mandag 2. februar 2009

Utstilling

Så endelig da utstilligen er over...vel..jeg synes det var ganske så kult også..masse andre hunder der..og ikke si at jeg er tykk a...så en lys brun greie..tror vi har hatt en sånn i familien engang..og den jeg så veide 74 kilo!! Som dere ser av bildet over så er treneren min ganske så nøye på hvordan jeg skal stå foran dommeren..greit nok.. men svært kjedelig å måtte stå stille for at en dommer, som ikke kjenner meg engang skal skrive om MEG..En av dommerene synes jeg hadde for mye bølger i pelsen..MAKAN...synes det er fint jeg..
Her er trenerens hode "kappet" ha ha det har hun godt av den slavedriveren...Men se a dere.. her strammer jeg meg opp, for jeg veit at i hånda har hun en godbit..og som jeg har fortalt tidligere, så får jeg ikke mer enn akkurat mat og da smaker det jaggu godt med en godbit innimellom..
Så helgen har det vært utstilling begge dager, late dager da vi stort sett må vente før vi skal inn i ringen og da ligger jeg å glaner på alle beina og hundene som går forbi buret mitt. Åssa sover litt men bare litt for jeg er redd for å gå glipp av noe. Så da vi kommer hjem DA er jeg trøtt da..Men nå er det ny uke og treningen er i gang...virker litt rolig foreløpig her i huset...snakk om at det er litt kaldt ennå..hm..har a tenkt å skulke i dag eller...håper det hi hi..nei forresten..det er moro på tur.
Ha en fin uke a dere, håper det snart kommer noen potetrykk fra venner der ute..

1 kommentar:

  1. Halla M! Jeg synes du var veldig fin i helgen jeg. Har noen triks for å folka til å gi litt ekstra godis, mine folk har hvertfall noen svake punkt jeg kan vise deg neste gang vi sees. Kanskje det blir tid til å buste litt på pelsen og herje litt også. Ikke bare flotte oss for dommern. Voff fra Pika Poo

    SvarSlett