fredag 30. januar 2009

Mitt første innlegg

Bildet er av meg på isen..fint ikke sant?
Så er dagens treningstur over. I dag var det jammen slitsomt altså..Snøen enkelte steder har blitt litt bløtere så jeg trampet igjennom..det er så mye enklere når jeg bare kan fly som fuglen på skaren. Vi gikk vår vanlige runde i dag brukte vi ca en time.

Hvorfor jeg trener..tja spør farmenfolket..men det jeg hører dem sier om meg er at jeg har litt ekstra gram på hekken...så jeg går saaakte forbi speilet i gangen for å finne ut hva denne hekken er for no og hvor den sitter hen??...Trodde hekk var noe gutta likte å tisse på jeg...Men nå er`n visst borte så da får jeg heller begynne å beundre meg selv i speilet istedet. For jeg er fin synes jeg selv..og jeg må si at det der med slanking av en sånn ung dame som meg nok ikke er helt bra i følge aviser å sånn...tenk om jeg utviklet anoreksi eller hva det nå heter..men igjen disse farmefolka..de mener jeg lider mere mot bulimi men da uten trang til å kaste opp etterpå..hæ nei kanke kaste opp maten.. da blir jeg ennå mere sulten da...
Men nå står trimmestua for tur..der skal jeg klippes etter alle kunstens regler før utstillingen i morgen...men i kveld dere.. da skal jeg ligge i farmendamens armkrok i sofaen for der sitter a hele fredagskvelden ganske så rolig og jeg ligger helt stille under ulteppet mens farmenmannen fyrer så svarovnen hopper der den står..og rett foran den ligger Pippi den gærningen...hun skal få sin egen blogg hun også, men først skal vi se åssen det går med min..jeg var så heldig å bli trukket ut først nemlig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar