fredag 13. mars 2009

..nå altså..




...her går det i oppussing oppsussing osv...Men etter litt overtalelse nå så fikk jeg damen til å knastre litt på tastauret for meg også..

Siden sist har jeg vært på utstilling, ganske fornøyd med resultatet vi.. for pelsen var ikke opitmal..og det er ikke min skyld!!..for den trenger virkelig å fornye seg.. for nå har de bare holdt på med denna skrapinga på overtid vil nå jeg si..Men så har jo været vært ganske kaldt og jeg så at vennina mi Maija hadde det ganske kaldt, selv om hun ble pakket inn med flies underst og dekken over..men nå går vi mot lysere tider dere..selv er jeg så glad i varmen at jeg ligger klin oppi vedovnene...så har damen funnet på å legge saueskinnet foran ørelappstolen og på det er det deilig å ligge dere...jo jeg fryser selv om jeg har pelsen i behold..dere skjønner..jeg har blitt litt tynn..hu derre Shakira er så himla rask med sin mat åsså stjæler`a min mat vettu..og hu er eldre enn meg så det er bare å holde kjeft..men nå har endelig folka på farmen finni det ut så nå blir a passa på..og takk for det sier nå jeg...


Trening ja..det må jeg si meg noe skuffet over..for damen er å svømmer to ganger i uka pluss no stavgang o`greier, så vi går nå her vi da..ihvertfall bør Shakira slanke seg synes jeg, kunne godt ha kjørt henne litt hardt sånn som dem gjorde med meg når jeg var tykk.


Men vi har hatt møte og planen fremover nå er at de som skal på utstilling skal prioriteres, det er Pippi og Maija, men jeg og Shakira skal trimmes ned. Juni får vi se ann for hun venter valper denne helgen og vi gleder oss alle sammen..bortsett fra att mannen i huset har reist på guttetur!!..er det ansvarlig hundehold a??...men damen kan jo detta som han sier og Juni har født fine flotte valper før uten at vi har måttet har hjelp fra Dyrlegen..

Øverst ser dere bilde av Juni og på bilde under ser du pappan, han til venstre.
Fredagsklem fra
Medellin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar