søndag 5. juli 2009

Utstilling

Heisann. Lenge siden jeg har skrevet her nå. Men jeg har hatt en travel tid med soling og kos og litt forsiktig vassing i vannkanten.
Jeg og min fòrvert har bodd på Farmen i en periode, og henne er jeg veldig opptatt av og vil gjerne følge med på alt hun gjør hele tiden, men aller best er å ligge på fanget hennes med bena i været. Da vet jeg med sikkerhet at hun ikke klør noen andre av de firbente på farmen bak ørene.
Farmenfolket har talt.. så nå må jeg på utstilling utover, er visst certene de er ute etter..og jeg fikk vist dem at jeg duger...for jeg gikk hen og fikk cert og ble best i rasen på lørdag nemlig,. Selv om jeg satt som i en skruestikke i hendene på Farmendamen inne i ringen. Hvorfor ?? Jo det er dritkjedelig å stå stille og attpå til på bordet som jeg hater da kryper jeg sammen og gjør meg så liten som mulig...men løpe i ringen jo det synes jeg er kjempegøy..og spesielt hvis jeg klarer å ta igjen noen inne i ringen, prøver å kutte svinga men da er Farmendamen der igjen og får en slutt på det....
Litt pen er jeg vel her he??..
Her ser dere meg med Farmendamen, dommeren og han der kjekkasen som jeg konkurrerte om bir`et med.

Hilsen
Medellin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar